یک کاپوچینو | کافه چی
یک کاپوچینو | کافه چی

یک کاپوچینو | کافه چی

16,203 ریال

"خداوند برای هرکس در زندگی مسیری قرار داده است که باید آن را طی کند. کافی است نشانه هایی را که خداوند بر سر راهت قرار داده، بخوانی."

کسی چه می دونه شاید اینا همش یه نشانه ست!


+کیمیاگر پائولو کوئیلو

نظرات 3 + ارسال نظر

همه دوست داشتن هایی که من تا به امروز دیدن فقط یه بازی بچه گانه بود که باعث شد من در اوج دوست داشتن های کودکانه ام آنقدر بزرگ بشم که امروز در جوانی احساس نبودن و پیری می کنم...

بازی ....

اگه قصه ای و رویا
واسه من حقیقتی تو
گم میشی میون ابرا
واسه من نهایتی تو
تو که ساکتی و اما
من همیشه از چشات می خونم
تو من و دوستم نداری
اما من ، پیشت می مونم
فکر رفتنی و بازم
می ری و تنهام میزاری
می دونم تو یار نمی شی
این بوده فقط یه بازی
من دیگه از عشق تو سیرم
برو که می خوام بی تو بمیرم .

پسرچوبی یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 10:54 http://adambarffi.blogsky.com

بله حتمن می خونم...سعی می کنم حواسمو جمع وجورکنم

سلام جان برادر

من خوبم ...توهم خوب باش

پسرچوبی شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 09:04 http://adambarffi.blogsky.com

برادرمون خوبن ایشاله؟

چه دنیای ساکتی
دیگرتپش قلبها غوغانمی کند
بی گمان همه شکسته اند.

سلام جان برادر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد