یک کاپوچینو | کافه چی
یک کاپوچینو | کافه چی

یک کاپوچینو | کافه چی

خواب

دیشب خواب دیدیم یکی جای تو دستم را گرفته!

حتی تو خوابم قبول نکردم یکی دیگه بیاد،دستم را بگیرد
دستش را نگرفتم

a cappuccino

سیستم بلاگ اسکای اپگرید شده، تنها روزنه نور اینجاست که من تونستم یوزر پس قبلیمو دوباره داشته باشم تو این فضای سنگین یخ زده دنیام یه کم خوشحالم کرد.


کجایی !؟

دلم برات تنگ شده

پای لپ تاب خوابم می بره

پروفایلت هنوز بازه

این روزها

شنبه صبح از خواب بلند میشم راه می افتم میرم سرکار عصر برمیگردم و همین طور باقی روزها تا چهارشنبه صبح که از خواب بلند میشم میگم اخرین روزه امروز،این هفته ام تموم شد.
آخر هفته ها هم هیچ شوقی ندارن! منتظر شنبه ام که برم سرکار.
دچار روزمررگی ام این روزها

شب های بی روح

بعضی شبا نباید خوابید

باید بیدار موند

آسمون رو نگاه کرد ستاره ها رو شمارد، مهتاب رو بوسید

به گذشته فکر کرد

به فردا صبح و بالا اومدن آفتاب

سیگار هم نکشید!

...

هیچ تصمیم خاصی هم نگرفت.







+اگه آسمون شب براتون جالبه، گوشی یا تبلت اندرویدی هم دارید پیشنهاد می کنم Google Sky Map رو دانلود کنید.

Google play

cafebazar

نه

غرورم میگه نه

منطقم میگه نه

راهبه صومعه تنهایی میگه نه

قاصدک میگه نه



دلم میگه "آره"

باران

باران می آد

یاد تو میافتم

باران قطع میشه

هنوز یادتم!

Red Carpet

بوسه های من و لب هات

انگشتانم و نقاشی تنت

چشمانت و پایان دنیا.

+کاپوچینو



چشماتو بروم بستی

دنیا هنوز دنیاست

من دیگه توش نیستم

+skyfall



یه مدت نبودم، زخمی شدم ولی نشکستم.

رقص

می رقصی برام؟

مو هاتو باز کن

موهات که تو باد پرواز میکنه

قشنگ ترین رقص دنیاست.

پرهام

لعنتی !
مگه اسمم رو بلد نیستی !
صدام کن دیگه، بی تابم...

تو رو نمی خوام

اصلا من تو رو نمی خواهم
دل خودمو بهم پس بده
همون که عاشقت نبود.

شما

اول آ همش میگفتم کاش تو خیابون اتفاقی ببینمت الان میگم اگه ببینمت صدات کنم نمیگی

شما !؟

1392

...

من درین گوشه

که از دنیا بیرون ست ٬آسمانی به سرم نیست

از بهاران خبرم نیست

آنچه میبینم

دیوار است.

...





تلخ گذشتی، تلخ.

+سال نو مبارک.

ترس

انگاری یه کم ترسو شدم این روزا دلم که براش تنگ میشه میترسم بهش بگم. میترسم بره و گم بشه تو شلوغی صداها

+دل من برات تنگ شده.

یادنگرفتم

یخورده پیر شدم ولی یاد نگرفتم یه آدم دیگه شم.

بهمن

بوی بوسیدن لب های کبود تو را می دهد این باران بهمن

+ خداحافظ ماه مورد علاقه من

آرزو

پنج شنبه صبح آرزو کردم، ساعت به چهار نرسیده آرزوم برآورده شد،اگه همه آرزوه هام به این سرعت برآورده میشد چقدر خوب میشد. حداقل فهمیدم اشتباه می کردم کسی به من دروغ نگفته ...

مرسی کائنات
مرسی قهوه فوری
مرسی خورشید
مرسی شهرمقدس





+من هنوز معنی اون نگاه ها و خنده ها رو نفهمیدم.

+تنزل آرزو

دوست داشته شدن

... ببین پرهام من همیشه گفتم وقتی یه نفر تورو دوست داره خیلی با این فرق داره که تو یه نفر رو دوست داشته باشی. باید حواست خیلی بهش باشه ...

+کامران

اشک

خیلی حس بدیه که اشک تو چشمات جمع بشه و نتونی حرف بزنی.

سیگار

میگه "من عاشق این سیگار کشیدن تو ام"، سیگارشو مثل من می گیره تو دستش و یه کام می گیره زیرلب میخنده و ادای منو در میاره. بعدش میگه "خوراکه این جوری جلو دوست دخترت سیگار بکشی". با گوشه لبم میخندم.