یک کاپوچینو | کافه چی
یک کاپوچینو | کافه چی

یک کاپوچینو | کافه چی

خداحافظ

خب اگه من ب نظر دیگران احترام نگذارم چ فرقی هست بین من با یکی که ادم می بینمش یاد خیلی چیزا می افته و حالش می خواد ب هم بخوره  !؟

پس ب نظرت احترام می گذارم .

خداحافظ همین حالا ب شرطی که ب فهمی تر شده چشم هام .

برادر و خواهر

ادما کارای عجیبی می کنن اینقدر عجیب که برادر و خواهر خودشونو انکار می کنن 

"من برادر و خواهر ندارم "

سال نو

انگار دیشب بیست و نه اسفند بود و امروز یک فروردین 

باسه من که تازه سال تحویل شد .

" سال نو مبارک "

Griffin

دلم می خواهد یه شیردال داشته باشم.

یا شایدم  شیردال بودم ...

برگرد به من

وقتی حالت بده روحت بی پناهه

میبینی هر کاری کردی اشتباهه

وقتی کم کم به کسی وابسته میشی

چون از شب بی نوازش خسته میشی

وقتی اروم شدنت خیلی بعیده 

اینجا یکی هست که به حرفات گوش میده

برگرد به من مثل پرنده ای که درختشو پیدا کنه

برگرد به من مثل کسی که شبونه هوس دریا کنه***

وقتی به جز شب هیچ رنگی تو نگات نیست

وقتی کسی اندازه ی تنهایی هات نیست

وقتی گم میشی ومیترسی دوباره

میفهمی هیچ کی مثل من دوستت نداره

وقتی دلت به صد دره بسته رسیده 

اینجا یکی هست که تو مشتش شوکه میده
برگرد به من مثل پرنده ای که درختشو پیدا کنه

برگرد به من مثل کسی که شبونه هوس دریا کنه

پ.ن:

1.مونا برزویی ترانه هات رو دوس دارم .

***برگرد به من مثل کسی که شبونه هوس بارون کنه 



target=

قمار یا احتمال

استاد ... سلام 

_[با تکانی بر سر] ... سلام 

استاد !... شما کتاب "قمار باز" رو خوندید؟

_نه...

استاد من جلد کتاب رو می بینم یاد شما می افتم یا "امار و احتمال مهندسی"

_ [لبخند ]

استاد جدی می گم حالا کتاب رو براتون می گیرم . بخونید.

.پ.ن:

نمی دونم چرا ، ولی یه حس شدیدی دارم که می گه یه جورایی شدم 

"الکسی ایوانوویچ " که دوس داره قمار بازی کنه ولی نه بازی "رولت"...

blame

نه تو " blame" نیستی .

خط کش

مثل همه (اکثر) ادما گرسنه بودم 

بلند شدم رفتم سر شام و مشغول...

سرم رو که بلند کردم نگاه های عجیبی رو دیدم ...

_ e ، مگه ... تو هم غذا می خوری ... !!!

جان ... چی شده چرا این جوری نگاه می کنید ...

_ چی شده اومدی شام بخوری 

جان ... مامان !!! چی میگن اینا...!؟

_ نمی دونی !؟

نه 

_ پسر خوب ، دو روزه هیچی نخوردی ...

e ...جدی ... میگم خیلی گرسنه ام ما...خوب حتما گرسنه نبودم دیگه ... الان که گرسنه ام می گذارید بخورم یا پاشم برم !؟

_ با این طرز غذا خوردن شبیه " خط کش " شدی.

جان 

_ خط کش ... نگاهت که می کنم حس می کنم می شه از وسط "تات" زد .

منو ...

_ بخور ... غذاتو بخور ... بی خیال شو ...

من

من به چه زبونی بایید بگم که :

"من شوخی نمی کنم"

من اگه شوخی کنم می گم ، دارم جدی حرف می زنم .

اسمان

و آسمانی که بارید .

بانوی باران

سلام بر بانوی باران 

وقتی از زمین تا رنگین کمان از باران می گویند تو در نهایت دلتنگی و تنهایی برای خودت می باری و در نزدیکی از دست دادن هستی .

و من در حسرت باران شوق از تو، در سکوت بارشت از بغضی که گلویت را می فشارد ، میمانم .

امیدوارم خورشید بتابد تا بارشت از بغض پایان پذیرد . 

بانوی باران 

خلیج فارس

ایران زمین بانویی چند هزار ساله از اغاز تا کنون با خلیجی زنده بوده به نام خلیج فارس 

روی لینک زیر خلیج رو فارس نگهداریم .







http://www.persianorarabiangulf.com/index.php

jY AND jZ

سمت راست جی وای و سمت چپ جی زد.

پ.ن:1چیز جدید فهمیدم خیلی سخته ب دو تا گربه بگی تو دوربین نگاه کنن بگن سیب.

چهارشنبه

چرا چهارشنبه ها این همه آرومه !؟

کلا چهارشنبه ها خوبه نه هیجان اخر هفته رو داره نه اوج کار.

چهارشنبه آروم و البته پر از ... 

متغیر

یه وقتی می خواهی یه کاری بکنی اما یه سری "متغیر" روی کارت تاثیر می گذاره 

حالا اگه تعداد این متغیر ها زیادبشه کار یه کم سخت می شه 

شاید نتیجه اونی نباشه که دوس داریم 

ولی کاری نمی شه کرد شده دیگه .

بک

قالب رو برگردوندمو... همین

جی وای و جی زد رو نه ...

هیچی...

سیستم رو از نو جمع کردم و ... هیچی

کلی فایل +ادرس از دست رفت و ... هیچی 

صبح هم که با صدای رعد از خواب بیدار شدم و ... هیچی

تازه ، بارون می اومد نرفتم دانشگاه.

فردا امتحان دارم و ... هیچی + هیچ + تو بگو لحظه ای تمرکز

هیچ کس هم نیس جواب سوال هام رو بده و ... هیچی

یکی هم از من نمی پرسه میایی/ نمی یایی ... هیچی ... خودشون رفتن منم نبردن .

جی وای و جی زد رو هم حذف کردم و ... هیچی

قالب وبلاگ رو هم عوض کردم و ... هیچی

حرف ++

_حرف 

من:

  با کی حرف می زنه ...الان شما داری با من حرف می زنی؟

_بله و ... حرف 

من:

     آره.

ی ادمای پیدا می شن که بایید بهشون گفت اره *...

پ.ن:

*بعضی وقتا فقط یه سری حرفا یه معنی دیگه دارن 

"دمت گرم "ی که امرور گفتم منظور یه سری ف.ح.ش پشت سر هم و آب دار بود .

/p

حرف

گاهی وقتا ی حرفایی رو نمی زنیم ولی شنیده می شن خیلی بلند تر از فریاد ...

تمشک

احتمالا این دوستای خوبمون تو کارخونه تولید نوشیدنی های مالت تا حالا تمشک نخوردن چون این مالت لعنتی حتی مزه خارهای بوته تمشک رو هم نمی ده چ برسه ب تمشک.

وقتی ریسک می کنی و زیر بارون راه می افتی با هدفون آهنگ گوش می دی کلی احساس خرج می کنی یعنی pi سرما خوردگی فردا رو به تنت مالیدی و امروز نمی تونی از رختوابت جداشی .