یک کاپوچینو | کافه چی
یک کاپوچینو | کافه چی

یک کاپوچینو | کافه چی

پری

- به چی فکر می کنی؟

+ به هیچی چرا فکر میکنی من همش دارم فک می کنم؟ دارم نگاه می کنم.

نمیدونم راضی میشی باورت میشه این جوابی که بهت میدم یا نه ولی دیگه سوال نمی پرسی، اینم یه دروغ دیگه ست که بهت میگم. به این فکر می کنم چرا همش دارم دیر میرسم، هر بار میبینمت یه چیزی میگی که من انتظارشو ندارم یا سر به سر من میزاری یا واقعا خیلی دنیا هامون باهم فرق داره! این چیزای که تو تعریف می کنی کجا من کجا! دنیام کجا. 

چقدر خوبه کافه هست گاهی وقتا اینجا حرف زدن خالیم می کنه. 

عکس پروفایلتو چک کردم موهاتو کوتاه کردی! چشات که خوشحاله مثل اولا  که با هم بودیم، چقدر اذیت شدی با من چقدر صبر کردی، دوست دارم باهات صحبت کنم ولی نکیم بهتره انگار.

اونجا ها چه خبره که دیگه رفتم توحاشیه

زندگی ۲ سالی هست از بیرون قشنگ شده از تو تلخ و سرد. 

دوس دارم برم کجا نمی دونم فقط برم ولی میگم اونجا هم همینه من که عوض نمیشم ، همینم که اینجا م حالا یکی میاد یکی میره. 

حس میکنم برام کمی کوچیکی ضعیفی بزرگتر و بهتر تو می خواهم تو کمی من بیشتر می خواهم بهترت پیدا میشه تو نشدی یکی دیگه

نظرات 1 + ارسال نظر
Na30m جمعه 11 مهر 1399 ساعت 04:48 http://Nasimeshqjonun.blogfa.com

عجب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد