یک کاپوچینو | کافه چی
یک کاپوچینو | کافه چی

یک کاپوچینو | کافه چی

گوگل

امشب اگه گوگل نبود همه داشته و نداشته هام می رفت زیر سوال 

حتی تا نزدیکاش هم رفت .

البته دفعه اول که نیس پسر (فکر کنم گوگل پسر باشه بهتره ، نظر شخصی دیگه ) که منو نجات می دهد.

دوس دارم گوگل ِ مهربون 

زندگی بر خلاف جریان

"خبر داری که این دنیا همش رنگه ، همش خونه ، همش جنگه 1"

"مثل این که دارم بر خلاف جریان دنیا زندگی می کنم . 

شاید بایید برگردم  تا در جهت موافق قرار بگیرم .!

یا راه خودم رو برم  خلاف جریان.!"


نمی دونم چه حکمتیه هر کدوم از این رفقا که می رسند می خوان دست ما رو یه جا بند کنن [نیاز به توضیح بیشتر] هر کدوم به یه نحوی!




p

بهشت

اخرین جمعه سال ، ساعاتی در بهشت

مقصد اخر هر ادمی

پدر پزرگ ها ، مادر بزرگ ها، عمه خانم و ...

برام مثل این می مونه که رفته باشم خونه شون ولی اونها فقط دارن از پشت سنگ های بزرگ سیاه نگام می کنن ،جواب م رو نمی دن .

خاطرات و عکس ها 

لبخند مهربون مادربزرگ 

نگاه پر معنای پدربزرگ

نمی دونم  فکر کردن به اینکه اخرش می خوام برم تو "یه وجب جا" زیر کلی خاک، هم اروم م می کنه هم پریشون .


پ.ن:

قطعه های قدیمی بهشت زهرا یه حس عجیبی توش  هست، نمی دونم چیه ولی حس واقعا عجیبیه . هم از شون می ترسم هم برام جالبن 

قبر های که مدت هاست کسی بالای سرشون گریه نکرده.


div style=margin: 0px; padding: 0px;

سوء تفاهم یا از ولگردوب به صاحب مداد رنگی ها

فکر کنم یه سوءتفاهم( به اااااااااااااااااااااااااااااااااااااین بزرگی )بین من و صاحب مداد رنگی ها پیش اومد.

من فقط می خواستم به صاحب مداد رنگی ها کمک کنم اگه ایشون به هر دلیلی از من ناراحت شدن من از ایشون طلب بخشش دارم .

از اینکه مزاحم یا باعث ناراحتیشون شدم معذرت می خوام.

شاید شما بد برداشت کردید!؟

با ارزوی  روزهای رنگی برای صاحب مداد رنگی ها.

http://s1.picofile.com/file/6439619714/2010.jpg

چهارشنبه سوری

چهارشنبه سوری همه مبارک

چهارشنبه سوری جشن چهارشنبه سوری به همراه دیگر آیین آن با گوناگونی و زیبایی بسیار و آواز و ترانه های شادی بخش و بزم و پایکوبی در همه سرزمین ایران بزرگ از چند هزار کیلومتری کردستان تا چین برگزار می شود. گستره برگزاری این جشن، نشان از شکوه و پایندگی فرهنگ کهن این بوم دارد.

« واژه جشن از کلمه « یسنه» آمده که ریشه اوستایی دارد و به معنی ستایش کردن است . 

برای خواندن متن کامل به ادامه مطلب بروید .


ادامه مطلب ...

خواب استاد

دیشب خواب یکی از استادام رو دیدم !!!

خوب درس ش سه واحدی دیگه، طبیعی یه.  نه !؟

اخه ادم دیگه نبود بیاد تو خواب من .

این همه هم دانشگاهی (دقت کنید نه هم کلاسی)، با گرافیک دارم اخه .

خدا کنه ایشون خواب دانشگاه  رو نبینه تعطیلاتشون خراب شه .

12 ماه بعد نوشت:

دلم برات تنگ شده استاد خوبم .

حافظ

ز کوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
چو گل گر خرده‌ای داری خدا را صرف عشرت کن
که قارون را غلط‌ها داد سودای زراندوزی
ز جام گل دگر بلبل چنان مست می لعل است
که زد بر چرخ فیروزه صفیر تخت فیروزی
به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی
به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن بیاموزی
چو امکان خلود ای دل در این فیروزه ایوان نیست
مجال عیش فرصت دان به فیروزی و بهروزی
طریق کام بخشی چیست ترک کام خود کردن
کلاه سروری آن است کز این ترک بردوزی
سخن در پرده می‌گویم چو گل از غنچه بیرون آی
که بیش از پنج روزی نیست حکم میر نوروزی
ندانم نوحه قمری به طرف جویباران چیست
مگر او نیز همچون من غمی دارد شبانروزی
می‌ای دارم چو جان صافی و صوفی می‌کند عیبش
خدایا هیچ عاقل را مبادا بخت بد روزی
جدا شد یار شیرینت کنون تنها نشین ای شمع
که حکم آسمان این است اگر سازی و گر سوزی
به عجب علم نتوان شد ز اسباب طرب محروم
بیا ساقی که جاهل را هنیتر می‌رسد روزی
می اندر مجلس آصف به نوروز جلالی نوش
که بخشد جرعه جامت جهان را ساز نوروزی
نه حافظ می‌کند تنها دعای خواجه تورانشاه
ز مدح آصفی خواهد جهان عیدی و نوروزی
جنابش پارسایان راست محراب دل و دیده
جبینش صبح خیزان راست روز فتح و فیروزی
 


دنیا

  • دنیا چقدر بزرگه
  • دنیا چقدر کوچیکه
  • دنیا چقدر زیباست
  • دنیا چقدر زشته
  • دنیا چقدر تمیزه
  • دنیا چقدر کثیفه
  • دنیا چقدر خوبه 
  • دنیا چقدر بده

دنیا ...

ناراحت

اخه کجان این پزشکان ؟

اخه چرا ...

صورت و چشم هایش از  ام دور نمی شن.

ناراحت شدم چند روزه حالم گرفته شده.

خدایا شکرت به خاطر نعمت های بی شمارت.

ایشون

"ایشون کلا جدید هستن نوت هاشون هم رو موبایل شونه"

دوس قدیمی

سلام دوس قدیمی من

 درسته که به ما سر نمی زنی اصلا تا حالا سر نزدی همیشه من اومدم دیدن تو ولی تو یه بار هم نیومدی ایراد نداره من که اومدم ولی چند وقته ن اومدم ولی مثل اینکه حالت خوبه با دوس های جدیدت بهت خوش می گذره دیگه دوس های قدیمی رو فراموش کردی دیگه باشه ولی همین که حالت خوبه باسه ما خوبه با دوس های جدیدت خوش باش ، دوس ها جدیدت که احتمالا مثل من (ما) نیستن خوب باشه خوش باش دوس خوب م .

شب برفی

یه دفعه شب پاشی ببینی برف میاد غافل گیر می شی .



تهران در باران وبرف

ماه اخر سال89 ب همراه باران و برف 

p

Logistic

...

شاید دیگه نباید جزو Logistics باشم ، خودم ...

شاید نبایید یه گوشه ب ایستم و لبخند بزنم.

شاید بهتره بشینم ، چرا همش من سر پا م!؟.

.

نمی دونم .

پ.ن:

*احتمالا من خیلی خوب درک می کنم .

...

امروز چند تا کلمه توپ یاد گرفتم البته نمی گم چون خراب می شه دیگه فعلا کپی رایت داره.

حالا شاید خاطرات دوستان رو نوشم. 

دوران

هر کسی ، چیزی یه دورانی داره.

دوران من کی می رسه ، کی سر می اد.

می ترسم دورانم سر اومده باشه.

حس پاک

...


      

اولین بار

همیشه یه "اولین بار" هست.

آره همیشه یه دفعه اولی هست بعضی هاشونو یادمون میره بعضی هاشونم نه بعضی شون عادی بعضی شون نه

اولین بار که تنهای میری مدرسه

اولین بار که بیست می گیری

اولین بار که تشویق می شی

اولین بار که می تونی بشماری

اولین بار که تنها میری خرید

اولین بار که گم می شی

اولین بار که کتاب می خری

اولین باری که رو کم می کنی

اولین بار که خودت لباساتو انتخاب می کنی

اولین بار که صورتت رو اصلاح می کنی

اولین بار که غذا درست می کنی

اولین بار که حس می کنی بزرگ شدی

اولین بار که عاشق می شی

اولین بار که دروغ می گی

اولین بار که دل تنگ می شی

اولین بار که رانندگی می کنی

اولین بار که شب بیرون خونه می خوابی

اولین بار که تنها میری مسافرت

اولین بار که رو دست می خوری

اولین بار که میبازی

اولین بار که می جنگی

اولین بار که سیگار* می کشی

اولین بار که میفهمی گند زدی

اولین بار که ضایع شدی

اولین بار که کنکور می دی

اولین بار که هدیه می دی

اولین بار که دست تو جیب خودت می کنی

اولین بار که…اره همیشه یه اولین باری هست

اولین بار تو چیه؟

پ،ن:اولین بار که سودوکو حل می کنی

اولین بار که امتحان ت رو گند می زنی

* >>"دخانیات عامل اصلی سرطان"

همیشه یه br /