یک کاپوچینو | کافه چی
یک کاپوچینو | کافه چی

یک کاپوچینو | کافه چی

پول

همه چی رو با پول خریدم تا حالا

فقط عشق تو مونده


+ لعنتی

تراپی

الف. تا اینجای زندگی فهمیدم که 

اصلا امکان نداره دونفر همدیگه رو دوس داشته باش

اگر دو نفر دارن میگن همو دوس دارن حداقل یکیشون داره دروغ میگه


ب. وقتی از چیزی که هستی خسته شدی و می خواهی تغییری ایجاد کنی 

اول از همه باید گذشته رو رها کنی 

بعدش باید خودتو تغییر بدی تا به چیزی که می خواهی برسی

اگر وسط راه دیدی یه عهده دارن مسخرت می کنن و بهت میخندن شک نکن که راه و درست داری میری 

فقط تسلیم نشو


ج. قرار نیست یه روز صبح از خواب پاشی و خاطره ی ازش نداشته باشی

قرار نیست یه دفعه فراموش کنی

خاطرات اون بخش از وجود توعه 

هرچند تلخی مرور بیشتر از لذت شه ولی عشق، عشقه و خاطره باران


د. تازگی ها متوجه شدم ادما وقتی باهام حرف میزن خیلی سریع موضعه میگیرن

تلاش می کنن خودشونو به من ثابت کنن

یه سری ها منو قبول می کنن برای یه سری هم خیلی سخته بهم باور داشته باشن.


ذ. میگه تو راه رفتنت هم انگار داری به ما دستور میدی 

وقتی عصبی میشی ، نفس عمیق میکشی 

گوشی تلفن رو محکم میکوبی سرجاش


ر.هر چی دوس داشتی بهم گفتی بینیش خندیدی اخرش هم خندیدی

ده دقیقه بعدش هم اومدی معذرت خواهی کردی

من ناراحت نشده ولی تو ناراحت کننده حرف زدی در مورد من. 

این مدلی دقیقا مثل خودمه


ز. گویا این که چطوری میشه لحظات شادی رو داشت رو اصلا بلد نیستم

حسی که نسبت به عدم کمال همه چیز در اطرافم دارم گاهی وقتا به صورت پر رنگی بر زندگیم تاثیر میگذاره

+ الحساب 

+ادامه دار

+ قابل ویرایش

عاشقتم

عاشقتم و تو شهر به شهر با خیالم 

دنبالم می ایی